نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3123
-
الف
+

«المیرا دهقانی»: اولویت من در انتخاب نقش، فلمنامه است

«المیرا دهقانی» از بازگشت خود به تلویزیون با یک سریال جدید خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «المیرا دهقانی» بازیگر نقش «یاسمن» در سریال پربیننده «لحظه گرگ و میش» طی یک مصاحبه درخصوص این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: لحظه «گرگ و میش» اولین نقش اصلی من بود و چون قصه‌ای عاشقانه‌ را روایت می‌کرد، فضاسازی خوبی داشت و به موقعیت‌هایی که مردم در زندگی‌ خود تجربه کرده‌اند، می‌پرداخت، خیلی خوب توانست مردم را با خودش همراه کند.

وی در پاسخ به این سوال که مهم ترین چیزی که شما را به پذیرش بازی در یک فیلم یا سریال، راضی می‌کند، چیست؟ گفت:اولویت من همیشه فلمنامه و نقشی است که با آن احساس راحتی داشته باشم و بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم. در پیشنهادهایی که به سمت من می‌آیند، ترجیحم انتخاب کردن آن نقش‌هایی است که از پس آن بر می‌آیم.

بانو دهقانی همچنین از نقش آفرینی خود در سریال تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی «باشه‌ آهنگر» خبر داد که به زودی از تلویزیون ایران نشر می شود.

«المیرا دهقانی دولت آبادی» زاده ۵ سنبله(شهریور) ۱۳۷۰ هجری خورشیدی در شیراز، بازیگر تیاتر و تلویزیون و سینما اهل ایران است.

وی دارای مدرک ماستری صنایع غذایی است، آموزش بازیگری را از سال ۱۳۸۸ و تحت نظر «سیامک کمالی سروستانی» در شیراز آغاز کرد.

این بانوی هنرمند با سریال«همه چیز آنجاست» در نقش «یاسمن» وارد قاب تلویزیون شد، همکاری دهقانی با «شهرام شاه حسینی» در این سریال سبب شد که در آثار بعدی این کارگردان نیز در لیست بازیگران قرار بگیرد.

«سایه بان»، «هشت و نیم دقیقه» «پرستاران»  از دیگر آثار تلویزیونی «المیرا دهقانی» می باشد.

بیشتر بخوانید:

با «المیرا دهقانی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

نظر شما
ارسال نظر